Dzisiaj jest 12.11.2018 19:57

Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1001 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 101  Następna
Autor Wiadomość
Post: 24.09.2013 17:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.07.2013 07:16
Posty: 3068
Pochwały: 9
Witam wszystkich ''zielonych''przyjaciol.
Zalozylam ten temat, zeby podzielic sie z wami moimi doswiadczeniami z ulepszaniem tego, co jest z gruntu dobre.Pewno niektorzy juz czytali moje ''rewelacje''(???) o sadzeniu roslin w pumeksie ogrodniczym w temacie ''hoje, moja pasja''.Do ''eksperymentalnego'' tematu chcialabym serdecznie zaprosic wszystkich forumowiczow, ktorzy maja pomysl, jak sprawic, aby naszyn ''zielonym domownikom'' bylo jeszcze lepiej i wygodniej, bo wszyscy liczymy, ze odwdziecza sie nam oni cudnym kwitnieniem i dadza satysfakcje z ich uprawy.( jeju, ale zdanie mi wyszlo..!!) Zastanowilam sie, i doszlam do wniosku, ze caly moj ogrodek to jeden wielki eksperyment.Wprowadzilismy sie tu dokladnie rok temu, poczatkiem pazdziernika, wiec juz za pozno bylo cokolwiek robic w ogrodku.Do dziela przystapilismy wiosna, na bazie eksperymentu wlasnie, zeby zobaczyc, czy w ogole cos w tym gruncie jest w stanie rosnac.I na dzien dzisiejszy teren wokol domu prezentuje sie tak;
Załącznik:
Komentarz: calla nas zaskakuje, nie dosc, ze to jej trzeci kwiat, to jeszcze jak widac rosnie w zamknietej donicy, bez odplywu, i jeszcze ma trzy mlode.....a jak ja przynieslismy, to sama wygladala, jak te mlode.
SAM_2548 (480x640).jpg
SAM_2548 (480x640).jpg [ 135.13 KiB | Przeglądany 2908 razy ]


Załączniki:
Komentarz: ciag dalszy...oliwka tez jest, i mam nadzieje, ze zostanie
SAM_2549 (640x480).jpg
SAM_2549 (640x480).jpg [ 136.06 KiB | Przeglądany 2908 razy ]
Komentarz: ...i anemonki wciaz chca kwitnac...
SAM_2550 (640x480).jpg
SAM_2550 (640x480).jpg [ 141.79 KiB | Przeglądany 2908 razy ]
Komentarz: pasja....to...pasja....mamy trzy i zaraz zobaczycie dalej...
SAM_2551 (640x480).jpg
SAM_2551 (640x480).jpg [ 100.51 KiB | Przeglądany 2908 razy ]
Komentarz: margarytkom tez chyba dobrze i nadal maja paczusie...
SAM_2552 (640x480).jpg
SAM_2552 (640x480).jpg [ 151.53 KiB | Przeglądany 2908 razy ]
Komentarz: tego stwora kupilam jak byl polmetrowa szczepka....musze mu ukrucic macki, bo wybedzie do sasiada....
SAM_2553 (480x640).jpg
SAM_2553 (480x640).jpg [ 121.99 KiB | Przeglądany 2908 razy ]
Komentarz: .....nawet smietnikom umilamy zycie....
SAM_2554 (640x480).jpg
SAM_2554 (640x480).jpg [ 110.5 KiB | Przeglądany 2908 razy ]
Komentarz: a to kolejna pasja z pasja...kiedy ona chce zakwiecic te paczki, to ja nie wiem...ale niech jej bedzie na zdrowie a nam na radoche...
SAM_2555 (640x480).jpg
SAM_2555 (640x480).jpg [ 128.44 KiB | Przeglądany 2908 razy ]
Komentarz: oczywiscie, nie moze zabraknac ''Warszawskiej Nike'', sa jeszcze dwa klematysy oprocz niej
SAM_2556 (640x480).jpg
SAM_2556 (640x480).jpg [ 139.35 KiB | Przeglądany 2908 razy ]
Komentarz: ....mmmmmm....oczko w glowie mojego meza...ale on ma tyle ''oczkow'' co roslin w ogrodku...
SAM_2557 (640x480).jpg
SAM_2557 (640x480).jpg [ 152.28 KiB | Przeglądany 2908 razy ]

_________________
Kwiatowe eksperymenty
Kwiatkowe eksperymenty II
Kwiatkowe eksperymenty III
Niezwykłe opowieści

''Jest tylko jeden kraj - ziemia, tylko jedna rasa - ludzkosc i tylko jedna religia - milosc ''
Renata
Nie mam polskich znakow w komputerze
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24.09.2013 17:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.07.2013 07:16
Posty: 3068
Pochwały: 9
Ciag dalszy, bo wielkosc byla za duza...


Załączniki:
Komentarz: bez szarotki u ''goralki'' nie moze sie obejsc....
SAM_2558 (640x480).jpg
SAM_2558 (640x480).jpg [ 110.55 KiB | Przeglądany 2905 razy ]
Komentarz: ....nawet '' bergery''....
SAM_2559 (640x480).jpg
SAM_2559 (640x480).jpg [ 121.38 KiB | Przeglądany 2905 razy ]
Komentarz: no, i okno..
SAM_2560 (640x480).jpg
SAM_2560 (640x480).jpg [ 124.05 KiB | Przeglądany 2905 razy ]
Komentarz: ...a to, zeby w naszym ogrodku caly rok bylo zielono...okno z widokiem na raj....
SAM_2562 (640x480).jpg
SAM_2562 (640x480).jpg [ 130.16 KiB | Przeglądany 2905 razy ]
Komentarz: a tak sie prezentuje ''ogrodek'' z kuchni...
SAM_2564 (640x480).jpg
SAM_2564 (640x480).jpg [ 141.29 KiB | Przeglądany 2905 razy ]
Komentarz: to ''zawartosc'' polnocnego okna...
SAM_2568 (640x480).jpg
SAM_2568 (640x480).jpg [ 93.39 KiB | Przeglądany 2905 razy ]
Komentarz: ''losiek'' i ''fiskus''( moj maz nadaje kazdej roslinie wlasne imie)
SAM_2569 (640x480).jpg
SAM_2569 (640x480).jpg [ 55.85 KiB | Przeglądany 2905 razy ]
Komentarz: odkad w domu jest ''diabel'' hoja nie moze sie na niego napatrzec!!
SAM_2570 (640x480).jpg
SAM_2570 (640x480).jpg [ 56.87 KiB | Przeglądany 2905 razy ]
Komentarz: poludniowe okno....i...
SAM_2571 (640x480).jpg
SAM_2571 (640x480).jpg [ 82.15 KiB | Przeglądany 2905 razy ]
Komentarz: ....i poludniowe okno...
SAM_2572 (480x640).jpg
SAM_2572 (480x640).jpg [ 91.94 KiB | Przeglądany 2905 razy ]

_________________
Kwiatowe eksperymenty
Kwiatkowe eksperymenty II
Kwiatkowe eksperymenty III
Niezwykłe opowieści

''Jest tylko jeden kraj - ziemia, tylko jedna rasa - ludzkosc i tylko jedna religia - milosc ''
Renata
Nie mam polskich znakow w komputerze
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24.09.2013 17:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.07.2013 07:16
Posty: 3068
Pochwały: 9
Jesli jeszcze nie macie dosc, to jeszcze dwie foteczki....
A teraz do rzeczy...Pisalam w zeszlym ygodniu o posadzeniu szczepek hoji w wynalazku Vermiculiet, co jest odpowiednikiem polskiego pumeksu ogrodniczego.Wstawilam foteczki, pozniej temat uzupelnilam.Dzis pokaze, jak strasznie postapilam z moim storczykiem, bo wreszcie cholera zrzrucila kwiaty moglam go z czystym sumieniem ruszyc.Jak widac na fotce, byla ''bida'' w korze, jak bozia przykazala, a tu taka malpa eksperymebtalan, ''mach'' w wlepila dziadyge do jakiegos pumeksu...No, tu wlasnie chce wam relacjonowac, jakie skutki bedzie mial mioj eksperyment.Szczerze wierze, ze dobre i bede mogla powiedziec...'aaaa !!... Tomasze-niedowiarki'', patrzcie, a bylo mnie sluchac...''Naprawde sobie i wam a najbardziej roslinom tego zycze..
Tymczasem moge powiedziec, ze hojkom nowy grunt chyba odpowiada, bo nie wygladaja na obrazone, wrecz przeciwnie...Obejrzyjcie fotke szczepki hoji sunrise ( hoje moja pasja)...Ale moze to tylko skutek tego, ze wszystkie najbardziej upierdliwe i kaprysne hoje pozbierala pod swoje opiekuncze skrzydelka Maja, litosiernie pozostawiajac nam te bardziej '' cywilizowane'' i mniej obrazalskie.Zobaczymy.
Tymczasem, fotki i zaproszenie....Jesli sami juz eksperymentowaliscie w jakis nietypowy sposob, prosze, podzielcie sie swoimi spostrzezeniami i dajcie szanse podpatrzyc od was...
A teraz do dziela....Pozwalajcie sobie bez umiaru, moze wreszcie cos do mojego ''zielonego'' lba dotrze...Pamietajcie tylko, ze Kopernik glosil herezje, a Giordano Bruno wrecz spalono na stosie...A to ocjowie nauki....


Załączniki:
Komentarz: tak sie prezentuje nasz dom od frontu.Kwiaty w doicach zmieniaja sie zaleznie od pory roku...
SAM_2573 (640x480).jpg
SAM_2573 (640x480).jpg [ 140.56 KiB | Przeglądany 2901 razy ]
Komentarz: ...a to dokarmiany przez nas ''spaslak''
SAM_2561 (640x480).jpg
SAM_2561 (640x480).jpg [ 38.82 KiB | Przeglądany 2901 razy ]
Komentarz: no, i Wacek....to juz 5-ty Wacek w naszej karierze.Niezaleznie od plci, zawsze byl ''Wacek''. wiec moge smialo powiedziec, ze na ''wackach'' to ja sie tez znam.....
SAM_2547 (640x480).jpg
SAM_2547 (640x480).jpg [ 92.08 KiB | Przeglądany 2901 razy ]
Komentarz: ...a to najnowszy domownik...Pozwolcie, ze przedstawie...Cocos nucifera....Kokos, - to forumowicze...uklon sie...
SAM_2567 (480x640).jpg
SAM_2567 (480x640).jpg [ 104.58 KiB | Przeglądany 2901 razy ]

_________________
Kwiatowe eksperymenty
Kwiatkowe eksperymenty II
Kwiatkowe eksperymenty III
Niezwykłe opowieści

''Jest tylko jeden kraj - ziemia, tylko jedna rasa - ludzkosc i tylko jedna religia - milosc ''
Renata
Nie mam polskich znakow w komputerze
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24.09.2013 17:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.07.2013 07:16
Posty: 3068
Pochwały: 9
....Aaaaaaa.....no przeciez....a storczyk...??? :wallbash:
Zapomniala babina.....moze ona z Pcimia.... :rotfl2:
No dobra...to teraz storczyk;tak bylo zis rano;
Załącznik:
SAM_2565 (480x640).jpg
SAM_2565 (480x640).jpg [ 106.05 KiB | Przeglądany 2898 razy ]

A tak jest teraz....
Załącznik:
SAM_2566 (640x480).jpg
SAM_2566 (640x480).jpg [ 125.35 KiB | Przeglądany 2898 razy ]

Jak widac znow zamknieta donica, szklana, ozdobna, i ni hu, hu, kropli wody nie przepusci.Mam zamiar, jesli bedziecie zainteresowani, systematycznie wstawiac fotki i informowac was o postepach lub ( mam nadzieje, ze nie...!!) porazkach.
Na dzis wystarczy, lece jeszcze wstawic ''kawal'' w ''smiesznym'' temacie.

_________________
Kwiatowe eksperymenty
Kwiatkowe eksperymenty II
Kwiatkowe eksperymenty III
Niezwykłe opowieści

''Jest tylko jeden kraj - ziemia, tylko jedna rasa - ludzkosc i tylko jedna religia - milosc ''
Renata
Nie mam polskich znakow w komputerze


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24.09.2013 20:18 
Offline
Mistrz ogrodniczy
Mistrz ogrodniczy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.12.2011 18:15
Posty: 10523
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 36
Pięknie! lubię ogrody z pomysłem a u Ciebie ich nie brakuje! rewelacja - pojemniki cudne! uważam tylko, że masz zdecydowanie za mało wykorzystane parapety :rotfl2: u mnie hoje już stoją bokiem w dwóch rzędach :rotfl2: a co będzie jak podrosną :shock:
Jestem bardzo ciekawa jak przebiegnie eksperyment bo według mnie rośliny w pumeksie wyglądają o wiele lepiej niż w zwykłych podłożach i wszędzie piszą o tym, że jest to bardzo zdrowe podłoże ale przeważnie każą mieszać z czymś ....
A co do moich "skrzydełek" to już kiedyś pisałam - sama jestem dziwadełko i dlatego tak lubię dziwadełka a one mnie :rotfl2: będę często zaglądać do Ciebie bo też mam ochotę na taką zmianę - pozdrawiam :hug4:

_________________
Maja



Dziwadełka Majki - III
Miniaturki czyli Majkowe bonsai
Blog Dziwadełka Majki
Mój kawałek świata część II



Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25.09.2013 06:37 
Offline
Mistrz ogrodniczy
Mistrz ogrodniczy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.04.2013 11:41
Posty: 8040
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Cudowne roślinki (i nie tylko, Wacki też są urocze ;) ) masz u siebie. Zadbane i kochane.

Parapety ślicznie zagospodarowane, aktualny luz obawiam się, że wkrótce się skończy ;) - jak u każdego miłośnika zielonych.

Ogródek, mimo betonowatości, którą też mam u siebie i jej nie lubię pięknie się prezentuje. Okno na świat wraz e środkiem transportu tuz obok bardzo rozjaśnia zakątek.

_________________
Czy nie starczy, że ogród jest piękny? Czy muszą w nim jeszcze mieszkać wróżki? - Douglas Adams
Byłoby miło ;)

Ciasny, ale własny: Cz. I, Cz. II, Cz. III
Moje doniczkowce: część 1, część 2


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25.09.2013 06:48 
Offline
Mistrz ogrodniczy
Mistrz ogrodniczy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.11.2012 08:12
Posty: 27916
Lokalizacja: Dolnośląskie okolice Zgorzelca
Pochwały: 40
Witam :bye:
Z chęcią czytałam o Twojej pasji, śliczne kwiaty a ich imiona/ :clap:
Wacuś piękny i taki puszysty ale bym go tuliła. :heart:
Jaki piękny diabeł :yahoo: zakwitł Ci czy taki kupiony, rewelacyjny ten nietoperz, oczywiście sporo roślin pięknych ale on. :whistling:
Czekam dalej na zdjęcia i z chęcią pooglądam Twoje eksperymenty.
Pozdrawiam Kasia.

_________________
:papa2:Ogród Kasi część IX filmiki Ogród na żywo
Moja nadwyżka zobacz 2017
Kasi parapety cz V
Moja Gunnera


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25.09.2013 08:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.07.2013 07:16
Posty: 3068
Pochwały: 9
Dzien dobry wszystkim
Maju, dziekuje, ze jestes ''dziwadelkiem'' i ze kochasz ''dziwadelka'' :flower4: , dzieki wam, nasza codzienna szrosc nabiera barw..!! :thankyou:
Kasia i Dorcia, bardzo milo jest czytac wasze komplementy, z serca dziekuje..!! :flower3: Zewnetrzny ogrodek, jak juz pisalam-powstawal eksperymentalnie.Chcielismy zgromadzic w nim jak najwiecej roslin, rownoczesnie probujac tak je do siebie dopasowac, zeby wzajemne towarzystwo im slozylo a nie szkodzilo.Poniewaz-jak widac na fotkach- gruntu jest tam niewiele, wiec mase roslinek postanowilismy hodowac w donicach, co pozwolilo nam na posiadanie znacznie wiekszej ilosci roslin niz pozwalal grunt.Nie mamy wyjatkowych faworytow( a raczej mamy-wszystkie sa faworytami!!!) a chcielismy zmiescic jak najwieksza roznorodnosc roslin, bo one wszystkie sa cudowne i nie mamy zamiaru na tej ilosci poprzestac.Co i rusz, spotykamy w ''kwiatkowniach'' jakies roslinki, o ktorych moj maz mowi; ''moge jesc chleb z woda i ryz z cebula, ale bez niej nie wyjde...''(...no coz, niektore sa - jak dla nas- stosunkowo drogie...)Nasz ogrodek na wiosne zdecydowanie zmieni swoja postac, a to dlatego, ze teraz juz bez eksperymentow mamy zamiar '' z glowa'' i po przemysleniu sadzic stale roslinki.
Zwrocilyscie uwage na parapety.Dom zorientowany jest polnoc-poludnie.I tak tez mam okna.Na polnocnym te, ktore chca swiatla, ale nie slonca.Okna mam jak witryny sklepowe, wiec dostep do swiatla duzy, tyle, ze z jednej strony ograniczony przez zielona sciane tuji, ktora w lecie jest blogoslawienstwen ze wzgledu na cien, ale teraz ju znacznie ogranicza dostep swiatla.Wiec 1/3 parapetu nie moze byc zagospodarowana.
Poludniowa strona-tak, tu sie jeszcze wiele zmieni.Co najmniej 8 roslinek pojdzie na komode, albo raczej kredensik, tylko najpierw musze cos takiego, jak ja chce, znalezc w sklepie.Sa to glownie hoje, ktore jak wiadomo, nie kochaja bezposredniego slonca dluzej niz godzinke-dwie przez dzien, i to na pewno nie poludniowe slonce.Stoja tam teraz, jako, ze u nas juz od miesiaca trwa ''pora deszczowa'', czyli szaro, buro i ponuro, a sloneczka tyle, co na lekarstwo.Mebelek moze nie bylby problemem, ale ja chce, zeby byl wysoki i poza zasiegiem Wacka.Wacek wychodzi z zalozenia, ze co na podlodze, to jego i ile siegnie, to zezre...Cholera uszata....Oto dowod...
Załącznik:
SAM_2577 (640x480).jpg
SAM_2577 (640x480).jpg [ 66.81 KiB | Przeglądany 2861 razy ]

4 liscie juz skonczyly w Wacka trzewiach, razem z aloesem uzbrojonym, ktoremu Wacur zezarl 4 liscie....Oczywiscie nikomu to nie zaszkodzilo-na szczescie..!!
Maju, piszesz, ze zalecaja mieszac pumeks z czyms innym.Ja kontaktowalam sie z tym panem z holenderskiego forum.On z niczym nie miesza i ja tez nie.Dowiedzialm sie, ze istnieja 4 rodzaje pumeksu, zaleznie od wielkosci ziaren.Ja mam F2, wg. pana z forum, zdecydowanie najlepszy do wszelkiego rodzaju wsiewek, bo stosunkowo drobny.Zgodnie z rada pana Holendra, najpierw sypie grunt na zwykle sitko druciane, takie do makaronu i przelewam woda.Pozostawiam chwile do odsaczenia, a nastepnie wypelniam (za pomoca lyzki do zupy!!) juz nawilzonym gruntem doniczke.Radze NIE UGNIATAC zawartosci..!! Jesli chodzi o podlewanie rosliny w takim podlozu...;Zdecydowanie robimy to znacznie RZADZIEJ niz przywyklismy.Pumeks ma wlasciwosci obsorbujace wode i oddawanie jej roslinie, kiedy ONA tego potrzebuje!!Z tej przyczyny nie grozi nam przelanie...!!!

_________________
Kwiatowe eksperymenty
Kwiatkowe eksperymenty II
Kwiatkowe eksperymenty III
Niezwykłe opowieści

''Jest tylko jeden kraj - ziemia, tylko jedna rasa - ludzkosc i tylko jedna religia - milosc ''
Renata
Nie mam polskich znakow w komputerze


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25.09.2013 09:02 
Offline
Mistrz ogrodniczy
Mistrz ogrodniczy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.11.2012 08:12
Posty: 27916
Lokalizacja: Dolnośląskie okolice Zgorzelca
Pochwały: 40
Żarłok z tego Wacka :rotfl2: , lepiej mu koniczynkę albo trawkę zasiać. :clapping2:

_________________
:papa2:Ogród Kasi część IX filmiki Ogród na żywo
Moja nadwyżka zobacz 2017
Kasi parapety cz V
Moja Gunnera


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25.09.2013 09:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.07.2013 07:16
Posty: 3068
Pochwały: 9
Dzis mam zamiar podzielic sie z wami nowina, ze chce poeksperymentowac z ''diablem''.Przekwita juz, i mam zamiar zebrac nasiona.
Załącznik:
SAM_2574 (640x480).jpg
SAM_2574 (640x480).jpg [ 73.46 KiB | Przeglądany 2859 razy ]

Znalazlam informacje, ze nasiona zawiazuja sie PO przekwitnieciu kwiata, ale NIGDZIE nie znalazlam, jak mam je zbierac.Bedzie to wiec eksperyment.O tyle trudny, ze robi sie coraz zimniej, a nasiona do wykielkowania potrzebuja ok 25 stopni..!!Mam zamiar posiac je wlasnie w pumeksie i oficjalnie obiecuje, ze jesli wzejda, dam siewki chetnym za darmo.!!No, moze jednego zamienie, na bialego-Nivea.Musze teraz obserwowac diabla, bo spotkalam sie z opinia, ze nasiona musza byc jak najswiezsze....Pasmatrim-uwidim....A skoro o diable mowa....Przekwita i bedzie ''spal'' prze ok. 3 m-ce.Mam zamiar rowniez zmienic mu grunt, a to z tego powodu...
Załącznik:
Komentarz: rowniez bonsai
SAM_2576 (640x480).jpg
SAM_2576 (640x480).jpg [ 119.89 KiB | Przeglądany 2859 razy ]

No wlasnie....W pumeksie NIGDY by do tego nie doszlo...Nie chce faszerowac gruntu chemikaliami, bo to nie robi dobrze roslinom.To jak leki dla ludzi...co z tego, ze lecza, skoro szkodza....??Oczywiscie, bede informowac na biezaca, co sie dzieje i pokazywac jak sie dzieje.Na koniec foteczkalodyzki kerrii, ktora w zeszlym tygodniu chcialam wyrzucic, ratujac i obcinajac to co z tej ''fundacji'' przywiozlam.Byla lysa( wiadomo, walentynkowe serduszka) i pokaleczona.Wygladala tak;
Załącznik:
SAM_2543 (480x640).jpg
SAM_2543 (480x640).jpg [ 75.83 KiB | Przeglądany 2859 razy ]

Dzis rano wyglada tak;
Załącznik:
SAM_2580 (640x480).jpg
SAM_2580 (640x480).jpg [ 105.68 KiB | Przeglądany 2859 razy ]

Mnie to zacheca, a was..??
Na koniec ciekawostka..To, kupilam jako sedum...
Załącznik:
SAM_2578 (640x480).jpg
SAM_2578 (640x480).jpg [ 94.93 KiB | Przeglądany 2859 razy ]

Dlaczego mam wrazenie, ze to crassula??
A do Wacka przychodzi absztyfikant..!!Wacek jest zakochany''' na zabuj'' i tylko patrzy jak spieprzyc na ulice do kota..!!Normalne....leci na kota..!!
Załącznik:
SAM_2546 (640x480).jpg
SAM_2546 (640x480).jpg [ 90.69 KiB | Przeglądany 2859 razy ]

Dziekuje wszystkim za swieta cierpliwosc dla moich tekstow i nadludzka wyrozumialosc.Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje.....do nastepnego...


Załączniki:
Komentarz: ..plesn..
SAM_2575 (640x480).jpg
SAM_2575 (640x480).jpg [ 138.85 KiB | Przeglądany 2859 razy ]

_________________
Kwiatowe eksperymenty
Kwiatkowe eksperymenty II
Kwiatkowe eksperymenty III
Niezwykłe opowieści

''Jest tylko jeden kraj - ziemia, tylko jedna rasa - ludzkosc i tylko jedna religia - milosc ''
Renata
Nie mam polskich znakow w komputerze
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1001 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 101  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Zdjęcia kwiatów | Powered by phpBB ® Forum Software © phpBB Group

Jaka to roślina


Bezpłatny biuletyn o kwiatach

Co to jest newsletter ?

Kontakt z redakcją serwisu

Copyright ® 2005-2012 SwiatKwiatow.pl