Forum Ogrodnicze Świat Kwiatów
https://forum.swiatkwiatow.pl/

Regulamin główny
https://forum.swiatkwiatow.pl/regulamin-glowny-t10233.html
Strona 1 z 1

Autor:  gregorius [ 18.05.2013 02:58 ]
Tytuł:  Regulamin główny

Zgodnie z postanowieniami Administracji Forum oraz Właściciela serwisu ŚwiatKwiatów.pl z dniem 17.04.2013 roku w życie wchodzi nowy Regulamin. Użytkownik rejestrując się na Forum jednocześnie zgadza się i akceptuje poniższy Regulamin.
W przypadku braku akceptacji poniższego Regulaminu, prosimy o kontakt z Administratorem Forum.


Regulamin Forum Świat Kwiatów

Część pierwsza- Ogólne zasady

1.1 Forum ŚwiatKwiatów.pl jest bezpłatnym serwisem poświęconym ogrodnictwu. Pełen dostęp do zasobów Forum, posiada każdy użytkownik, który dokona rejestracji oraz zapozna się z Regulaminem.

1.2 Przyjmuje się, że rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją przez użytkownika zasad, obowiązujących na Forum.

1.3 Prawidłowe funkcjonowanie Forum zapewniają Moderatorzy nominowani przez Administratora oraz specjalnie wyróżnieni użytkownicy w randze Przyjaciel.

1.4 Zarząd Forum nie ponosi odpowiedzialności za treść postów użytkowników.

1.5 Jeżeli użytkownik nie zgadza się z Regulaminem może poinformować o tym Administratora Forum i poprosić o usunięcie konta.


Część druga- Obowiązki Użytkownika

2.1 Przed rozpoczęciem nowego tematu należy skorzystać z funkcji „Szukaj”, która znajduje się w górnym panelu Forum. Jeżeli poszukiwany temat nie został dotąd opracowany, można założyć nowy wątek we właściwym dziale.

2.2 Wypowiedzi naruszające zasady kultury osobistej, dyskryminacja i obrażanie innych użytkowników, nakłanianie do nienawiści i kłótni jest absolutnie zabronione.

2.3 Zabronione jest także zamieszczanie postów o treści pornograficznej, jak również rozpowszechnianie pirackich plików.

2.4 Zaleca się dbanie o poprawność gramatyczną i ortograficzną wypowiedzi. W przypadku braku „polskich znaków” na klawiaturze, należy poinformować Moderatora bądź też powiadomić pozostałych użytkowników Forum w podpisie bądź lokalizacji.

2.5 Kolory czcionki oliwkowy (#808000, #808040, #80BF00, #80BF40) oraz czerwony (#BF0000) zarezerwowane są dla Administratorów i Moderatorów.

2.6 Zabrania się publikowania prywatnej korespondencji bez zgody każdej ze stron (e-mail, PW, Gadu-Gadu, Skype, SMS).

2.7 Użytkownik ma obowiązek powstrzymywania się od reklamowania na forum innych serwisów ogrodniczych oraz for ogrodniczych, a także jakiejkolwiek działalności komercyjnej. Nie wolno również zamieszczać linków do ofert i ogłoszeń w serwisach aukcyjnych.
W szczególnych przypadkach zakaz ten nie obowiązuje, wyłącznie po otrzymaniu zgody od Administratora Forum.

2.8 Zarząd Forum ma prawo do usunięcia dowolnych linków, naruszających Regulamin Forum, a także budzących inne zastrzeżenia.

2.9 Użytkownik może promować stronę internetową np. blog, jeżeli zamieści na niej baner Forum Świat Kwiatów lub też napisze na Forum minimum 50 postów.

2.10 Każdej osobie przysługuje prawo do posiadania wyłącznie jednego konta.

2.11 Nie piszemy postów z wciśniętym klawiszem „Caps Lock”. Duże litery świadczą o krzyku, co nie jest tolerowane.

2.12 Wszelkie konflikty zaistniałe pomiędzy użytkownikami forum, zaleca się rozwiązywać poprzez kontakt PW.

2.13 Użytkownik ma prawo wyrazić swoje zdanie na temat pracy Moderatorów. Wszelkie wątpliwości, skargi, uwagi dotyczące pracy Moderatorów należy formułować w formie PW kierowanych do Administratora Forum.

2.14 Podpis użytkownika nie może zawierać więcej niż 255 znaków, 8 linii tekstu, lub grafiki przekraczającej rozdzielczość 600x200px (szer. x wys.).

2.15 Preferowana wielkość zdjęć i grafiki dołączanej do postu z zewnętrznych serwerów to 640x480 px, a maksymalna to 800x600 px. W przypadku zdjęć i grafiki dołączanej w formie załącznika, obowiązują podobne zasady. Dodatkowo rozmiar pliku nie może być większy niż 1MiB.

2.16 W jednym poście użytkownik ma możliwość dołączenia do 10 zdjęć.

2.17 W momencie usunięcia konta, wszystkie posty napisane przez byłego już użytkownika pozostają na Forum dla zachowanie jego spójności. W szczególnych przypadkach o usunięciu konkretnych postów, tematów decyduje Zarząd Forum.


Część trzecia – Uprawnienia Administratorów i Moderatorów Forum (Zarząd Forum)

3.1 Administratorzy i Moderatorzy mają możliwość edytowania, usuwania, podklejania, łączenia i zamykania tematów.

3.2 Zarząd Forum ma prawo usunąć temat, post bez podania konkretnej przyczyny.

3.3 Każdy użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji Moderatora do Administratora Forum poprzez kontakt PW.

3.4 Administrator Forum ma prawo odwołać Moderatora z jego funkcji, jeżeli dopuszcza się łamania Regulaminu lub w sposób karygodny nadużywa swojej władzy wobec użytkowników.

3.5 Zarząd Forum ma prawo udzielić użytkownikowi pisemnego ostrzeżenia. Dwa ostrzeżenia automatycznie skutkują zablokowaniem Użytkownika na dwa tygodnie, w uzasadnionych przypadkach na dowolny okres, a nawet dożywotnio.

3.6 Konto może zostać zablokowane: imiennie – użytkownik, nie będzie miał możliwości zalogowania się pod swoim loginem, poprzez adres IP – użytkownik nie będzie miał dostępu do serwisu.

3.7 Jeżeli użytkownik został usunięty, oznacza to, że jest osobą niepożądaną. Każde nowe konto z jego adresu IP będzie usuwane.

3.8 Decyzję o rodzaju kary podejmuje Administrator na podstawie własnej lub na wniosek Moderatora.


Część czwarta- Prawa autorskie

4.1 Na Forum zamieszczamy zdjęcia, teksty wyłącznie swojego autorstwa bądź też takie, na których publikację mamy pisemną zgodę autora.

4.2 Cytowanie cudzych tekstów, jest dozwolone wówczas, jeżeli zostanie podane źródło. W przypadku zamieszczenia odnośnika do innej strony, musi być ona zgodna z zapisem Regulaminu, dotyczącym zamieszczania linków na Forum.

4.3 W przypadku naruszenia praw autorskich Zarząd Forum ma prawo do usunięcia danego zdjęcia, tekstu itd., jak również może podjąć dalsze działania w formie ostrzeżenia, a w szczególnych przypadkach może dojść nawet do zablokowania Użytkownika.


Część piąta- Uwagi końcowe

5.1 Na Forum ŚwiatKwiatów.pl za uzyskanie określonej liczby postów automatycznie przyznawane są rangi.

- Ogrodnik stażysta – po zarejestrowaniu się
- Ogrodnik- od 100 postów
- Starszy ogrodnik- od 500 postów
- Super ogrodnik – od 1000 postów
- Mistrz ogrodniczy- od 5000 postów

5.2 Nowo zarejestrowani użytkownicy, zyskują prawo do wysyłania wiadomości PW, a także dołączenia podpisu po napisaniu 10 postów.

5.3 Każdy użytkownik poprzez funkcję „Pochwały” ma możliwość podziękowania innemu użytkownikowi, za jego zdaniem, wartościowy post. Wyróżnienie danej wiadomości, może być potraktowane także jako podziękowanie danemu użytkownikowi za całokształt, za wkład w rozwój Forum.

Każda pochwała, musi zostać uzasadniona. W przypadku braku uzasadnienia, pochwała zostanie usunięta przez Ekipę moderującą.

5.4 Forumowicze mający duży wkład w rozwój Forum, mogą zostać wyróżnieni rangą Przyjaciel. Wyróżnienie przyznawane jest na okres jednego roku przez Administratorów i Moderatorów z możliwością przedłużenia na kolejny okres.
(aktywność na forum przedłuża ten okres automatycznie)

Utrata rangi Przyjaciel następuje obligatoryjnie w momencie otrzymania ostrzeżenia, a także braku aktywności na Forum przez okres 12 miesięcy (brak nowych postów z wyłączeniem działu Giełda).
5.5 Poza Regulaminem Głównym Forum ŚwiatKwiatów.pl w wybranych kategoriach, mogą obowiązywać dodatkowe regulacje.


Wszelkie pominięte w Regulaminie kwestie będą rozpatrywane indywidualnie
i poprzez kontakt PW pomiędzy Zarządem Forum, a konkretnym użytkownikiem. W Regulaminie mogą następować zmiany. O wszystkich modyfikacjach użytkownicy Forum zostaną powiadomieni.

Autor:  gregorius [ 08.05.2014 12:22 ]
Tytuł:  Re: Regulamin Forum

W ustępie 5.3, piątej części Regulaminu Forum, pojawił się dodatkowy zapis:

Każda pochwała, musi zostać uzasadniona. W przypadku braku uzasadnienia, pochwała zostanie usunięta przez Ekipę moderującą.

Autor:  gregorius [ 03.06.2014 17:06 ]
Tytuł:  Re: Regulamin Forum

W ustępie 2.15, drugiej części Regulaminu, zmianie uległ rozmiar załącznika , którego wartość wzrosła z 256KiB do 1MiB.

Autor:  gregorius [ 22.04.2015 12:07 ]
Tytuł:  Re: Regulamin Forum

5.2 Nowo zarejestrowani użytkownicy, zyskują prawo do wysyłania wiadomości PW, a także dołączenia podpisu, po napisaniu 10 postów.

Autor:  gregorius [ 18.10.2015 16:09 ]
Tytuł:  Re: Regulamin główny

Zmiana w ustępie 5.4

Poprzednio:
Wybrani użytkownicy, mający duży wkład w rozwój Forum mogą zostać wyróżnieni rangą „Przyjaciel”. O tym kto otrzyma taką rangę decyduje Zarząd Forum.

Obecnie:
Forumowicze mający duży wkład w rozwój Forum, mogą zostać wyróżnieni rangą Przyjaciel. Wyróżnienie przyznawane jest na czas nieokreślony przez Administratorów i Moderatorów. Utrata rangi Przyjaciel następuje w momencie otrzymania ostrzeżenia, a także braku aktywności na Forum przez okres 12 miesięcy (brak nowych postów z wyłączeniem działu Giełda).

Autor:  elka [ 14.08.2018 14:26 ]
Tytuł:  Re: Regulamin główny

Zmiana w ustępie 5.4

Poprzednio:
Forumowicze mający duży wkład w rozwój Forum, mogą zostać wyróżnieni rangą Przyjaciel. Wyróżnienie przyznawane jest na czas nieokreślony przez Administratorów i Moderatorów. Utrata rangi Przyjaciel następuje w momencie otrzymania ostrzeżenia, a także braku aktywności na Forum przez okres 12 miesięcy (brak nowych postów z wyłączeniem działu Giełda).

Obecnie:
Forumowicze mający duży wkład w rozwój Forum, mogą zostać wyróżnieni rangą Przyjaciel. Wyróżnienie przyznawane jest na okres jednego roku przez Administratorów i Moderatorów z możliwością przedłużenia na kolejny okres.
(aktywność na forum przedłuża ten okres automatycznie)

Utrata rangi Przyjaciel następuje obligatoryjnie w momencie otrzymania ostrzeżenia, a także braku aktywności na Forum przez okres 12 miesięcy (brak nowych postów z wyłączeniem działu Giełda).

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/