Dzisiaj jest 19.04.2024 07:36

Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 17.02.2013 10:49 
Offline
Ogrodnik stażysta
Ogrodnik stażysta

Rejestracja: 17.02.2013 10:22
Posty: 20
Pochwały: 0
witam,

Pytanie nietypowe.
Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o pielęgnacje/uprawę roślin ozdobnych. Kilka lat pomieszkam w Kairze i bardzo zależy mi ukwieceniu ogrodu "po polsku", bez tutejszej egzotyki ;)
Czy są szanse, że jesli posadzę nasionka kwiatów przywiezionych z Polski coś z nich tutaj wyrośnie. Drugie pytanie - kiedy to zrobić, tutaj nie ma zimy, najniższe temperatuta to 10- 15'C w plusie, lata bardzo upalne 40'C w cieniu. Czy jest nadzieja..?

pozdrawiam :)
A.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 17.02.2013 11:07 
Offline
Mistrz ogrodniczy
Mistrz ogrodniczy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.04.2011 17:17
Posty: 11248
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 19
Witaj Anndre (czyżby Andrzej?) na naszym forum.
Właśnie, ciekawe będą Twoje spostrzeżenia na temat uprawy roślin z naszej Polskiej strefy klimatycznej w Twojej obecnej lokalizacji.
Temperaturowo na pewno będziesz mieć lepsze warunki do uprawy.
Ciekawy też jestem roślinności w Twoim otoczeniu. :P

_________________
Mój ogród cz. pierwsza,
druga i trzecia
aktualne burze
wacław pozdrawia


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 17.02.2013 11:12 
Offline
Mistrz ogrodniczy
Mistrz ogrodniczy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.11.2012 08:12
Posty: 33359
Lokalizacja: Dolnośląskie okolice Zgorzelca
Pochwały: 51
Witaj Anndre, nasiona masz możliwość wysiać i pewnie ślicznie będą kiełkować bo klimat mają tam super, napisz co chcesz wysiać.
Wawik a czy nasze byliny będą miały tam czas by odpocząć, u nas mają zimę na odzyskanie sił, a tam kiedy, czy one tam tego spoczynku w ogóle potrzebują?

_________________
:papa2:Ogród Kasi część X filmiki Ogród na żywo
Moja nadwyżka zobacz 2017