Dzisiaj jest 26.04.2024 03:34

Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 16.04.2009 14:28 
Offline
Ogrodnik stażysta
Ogrodnik stażysta

Rejestracja: 16.04.2009 14:08
Posty: 3
Pochwały: 0
Witam Forumowiczów, mam nadzieję że znajdzie sie tu ktoś kto będzie potrafił mi doradzić. Od niedawna jestem posiadaczką filodendrona (tak mi w każdym razie powiedziano. Ma duże gładkie liście z dziurami) , to mój pierwszy doniczkowy kwiatek w życiu, w domu rodzinnym też nigdy kwiatów nie było więc jestem kompletnym laikiem :| Mam tego filodendrona od mniej więcej miesiąca i przez ten czas jego stan bardzo się pogorszył. Młode listki kompletnie zżółkły i z pewnością nic z nich już nie będzie. Starsze zrobiły się jakieś takie bez wyrazu- matowe, jakby cieńsze, wywinęły się lekko do wewnątrz. Kwiatek stoi przy oknie w kuchni, od południowo-zachodniej strony, podlewam go odstaną wodą, zraszam liście...
Wie ktoś może dlaczego tak się dzieje? Może powinnam stosować jakiś nawóz? Pomóżcie proszę bo zależy mi żeby go postawić na nogi. Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16.04.2009 20:58 
Offline
Ogrodnik
Ogrodnik

Rejestracja: 12.12.2008 19:37
Posty: 160
Lokalizacja: Niemcy (Polska-opolskie)
Pochwały: 0
Czy moglabys wstawic fotke? Byloby latwiej cos powiedziec ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17.04.2009 15:27 
Offline
Ogrodnik stażysta
Ogrodnik stażysta

Rejestracja: 16.04.2009 14:08
Posty: 3
Pochwały: 0
Racja, wklejam fotki.


Załączniki:
Komentarz: Może nie wygląda jeszcze jak trup, ale zdecydowanie gorzej niż jeszcze 3 tygodnie temu:(
DSC00085.jpg
DSC00085.jpg [ 34.03 KiB | Przeglądany 1086 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17.04.2009 15:30 
Offline
Ogrodnik stażysta
Ogrodnik stażysta

Rejestracja: 16.04.2009 14:08
Posty: 3
Pochwały: 0
..............


Załączniki:
DSC00084.jpg
DSC00084.jpg [ 31.87 KiB | Przeglądany 1081 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil