Dzisiaj jest 28.03.2024 18:16

Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29.09.2015 15:31 
Offline
Ogrodnik stażysta
Ogrodnik stażysta

Rejestracja: 29.09.2015 10:15
Posty: 1
Pochwały: 0
Witam serdecznie! :flower6:
Na wstępie zaznaczam, że jestem totalnym laikiem w kwestii ogrodnictwa, uprawy roślin itp. Jedynym moim osiągnięciem jest ziołowy ogródek na kuchennym parapecie :thumbsup:
Przejdźmy jednak do sedna - moja matka chrzestna (zapalona ogrodniczka) obchodzi niedługo okrągłe urodziny, chciałabym sprawić jej jakiś wyjątkowy prezent, z którego naprawdę się ucieszy. Pomyślałam więc o ciekawej, oryginalnej i pięknie wyglądającej roślinie doniczkowej. Czy to dobra koncepcja? Jeśli tak, to może mogłabym liczyć na podrzucenie jakiegoś pomysłu, bo w końcu Wy wiecie najepiej co sprawiłoby radość miłośniczce roślin :flower5:
A może lepszym prezentem byłaby książka, jakiś poradnik ogrodnika albo coś podobnego?

Bardzo proszę o pomoc i będę niesamowicie wdzięczna za wszelkie sugestie :heart:


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 29.09.2015 16:37 
Offline
Super ogrodnik
Super ogrodnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.07.2014 19:51
Posty: 1043
Lokalizacja: okolice Ełku
Pochwały: 3
Jeśli jest zapaloną ogrodniczką to zajedź do szkółki roślin i ogatnij skrzyneczke. Czyli zapakuj najładniej wyglądające teraz rośliny bylinowe. Polecam niskie rudbekie, trawy np rozplemica japońska i rozchodnik olbrzymi. Ładnie to poukładaj i dodaj kokardkę albo coś. Nie wiem czy istnieje ogrodnik który nie ucieszyłby się z takiej skrzyneczki. Możesz również wpaść gdzieś i zakupić wrzosy bo są piękne nawet w donicach. Z domowych bywa ciężko bo nie każdy ma warunki. Powodzenia

_________________
tuje-mazury-i-podlasie-t13542.html pomocy. Mam krowy za siatką
zapraszam do mnie


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 29.09.2015 17:55 

Pochwały: 0