Dzisiaj jest 28.03.2024 11:19

Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 31.08.2013 17:25 
Offline
Ogrodnik stażysta
Ogrodnik stażysta

Rejestracja: 21.02.2010 10:40
Posty: 6
Pochwały: 0
Witam
Jestem amatorką jeśli chodzi o hodowlę storczyków, dziś kupiłam swojego drugiego, niepokoją mnie brązowe plamy na korzeniach
Proszę o pomoc w dalszym postępowaniu z moim nowym nabytkiem
przesyłam załącznik


Załączniki:
korzenie s.JPG
korzenie s.JPG [ 35.3 KiB | Przeglądany 1797 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 31.08.2013 17:48 
Offline
Super ogrodnik
Super ogrodnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.11.2012 16:13
Posty: 1574
Lokalizacja: SW
Pochwały: 7
Widzę całkiem zdrowego storczyka :)
Jeżeli chodzi Ci o plamy na korzeniach powietrznych, to się tym nie przejmuj. Hodowcy robią wszystko, aby roślina szybko urosła. Zwykle rośliny są przenawożone i zasolone. Teraz wystarczy nie nawozić, prawidłowo podlewać tzn.namaczać w odstanej wodzie nie częściej jak raz w tygodniu, a roślinka sobie poradzi. Poczytaj sobie wątki w temacie Orchidarium, a na pewno znajdziesz dużo cennych informacji. Jakby coś Cię zaniepokoiło to tu na forum jest dużo znawców tematu i ktoś zawsze pomoże.
Powodzenia :bye:

_________________
Przyroda nas przeżyje...
(Wszystkie moje zdjęcia powiększają się po kliknięciu)


Górskie cudeńka
Moja skromna kolekcja


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 01.09.2013 14:08 
Offline
Ogrodnik
Ogrodnik

Rejestracja: 27.03.2013 12:25
Posty: 238
Pochwały: 2